Back to Top

Пишу о нама - According to Kristina

Пишу о нама - According to Kristina

Понекад мислим да ми је серија текстова “Искуство више” нешто омиљено на блогу и волим да се вратим овим текстовима. У овој дигиталној белешци са вама делим једно баш фино искуство, а у питању је мини курс керамике. Уживајте у читању!

Пишу о нама - НИС Портал

Пишу о нама - НИС Портал

У оквиру нашег блога преносићемо и текстове писане о нама како из новинарског тако и из угла полазника курса. Доле наведени текст пренет је у целост са НИС-овог портала и бави се искуством наше полазнице Весне и њеног сина који су нам се придружили на курсу керамике у Новом Саду.

Набавка материјала за рад у керамици у Србији

Набавка материјала за рад у керамици у Србији

Један од проблема бављења керамиком у Србији је свакако недостатак избора када је набавка материјала за рад у питању. Ово се може закључити кроз једноставну претрагу на интернету и избор који Вам се нуди када упоредите домаће и стране фирме. Свакако отежана ситуације не значи и немогућност квалитетног рада и бављења керамиком. Овај велики мањак се није одразио на квалитет радова керамичара у Србији, чак насупрот, са оним што им је понуђено овде стварају дела која нас, полако али сигурно, постављају међу лидере на регионалној сцени.

Керамика као хоби и основе процеса рада

Керамика као хоби и основе процеса рада

Керамика као хоби у свету је популарна деценијама уназад, али у Србији популарност стиче тек у последњих неколико година. Бављење керамиком окарактерисано је од стране многих стручњака као једна од активности која вас у потпуности може опустити, психички и физички, а да притом позитивно утиче и на побољшање моторних и когнитивних способности. У овом тексту, у кратким цртама, можете пронаћи неке основне информације када је израда једног керамичког предмета у питању.

Игра глином и дечији развој

Игра глином и дечији развој

Како играње глином подстиче креативност и психо-моторни развој детета?

 

У овој хипер-технолошкој ери, све уочљивија је недовољна укљученост деце у активности које подстичу креативност и моторички развој, игре у природи и са реалним предметима, далеко од виртуелних средина савремених електронских уређаја који, иако могу олакшати учење појединих појмова и вештина, пасивизују дечију радозналост и природну потребу да истражују свет око себе.